Smarthome

Een beter milieu

Een smarthome, of slimme woning, verwijst naar een huis waarin elektronische apparaten, verlichting, verwarming, ventilatie, airconditioning, beveiligingssystemen en andere elementen zijn geïntegreerd en met elkaar communiceren. Dit wordt vaak mogelijk gemaakt door middel van connectiviteitstechnologieën, zoals Wi-Fi en Bluetooth, en stelt bewoners in staat om deze systemen op afstand te beheren via smartphones, tablets of andere apparaten.

Onze service

Bij VDK Elektro begrijpen we de groeiende vraag naar slimme woningoplossingen. Wij denken graag met u mee om uw woning te transformeren naar een slimme en efficiënte omgeving. Of het nu gaat om slimme verlichting, thermostaatregelingen of andere innovatieve toepassingen, wij bieden op maat gemaakte smarthome-oplossingen die passen bij uw levensstijl en behoeften. Neem contact met ons op om te ontdekken hoe wij uw woning slimmer en comfortabeler kunnen maken.

Waarom VDK Elektro?

Ervaring

Met jarenlange ervaring in de elektrotechnische sector beschikken we over de nodige expertise om zelfs de meest complexe projecten aan te pakken.

Klantgericht

Bij VDK Elektro staat de klant centraal. We luisteren naar uw wensen en streven ernaar oplossingen te bieden die aan uw verwachtingen voldoen.

Veiligheid

Wij hechten veel waarde aan de veiligheid van uw installaties. Onze installaties voldoen aan de geldende normen. Middels onze InstallQ erkenning voeren wij de opdrachten veilig en deskundig uit.

Onze projecten

We zijn gedreven om voortgang te boeken, vernieuwende oplossingen te bedenken en mooie projecten te realiseren.
Blauwe draad is de verscheidenheid in projecten en eenduidige aanpak.

Hoornbrekerstraat 22

Totaal renovatie van 17 studio’s in een voormalig naoorlogs bedrijfspand. Hoornbrekerstraat 22 is een mooi statig pand in hartje Rotterdam op loop afstand van de Witte de withstraat.

Bekijk project

By Jarmush

Na het succes van de eerste vestiging in 2017 waren wij in 2023 nogmaals verantwoordelijk voor de installatie in de 2e vestiging van de ondertussen niet meer weg te denken “all day breakfast diner”

Bekijk project

In deze sectoren zijn wij werkzaam

VDK Elektro heeft niet alleen veel ervaring opgedaan in elektrotechniek, vooral ook een brede kennis. Van utiliteitsbouw, woningbouw tot horeca en winkels. Wij staan voor u klaar!

Renovatie

Horeca

Retail

Utiliteit

Onze Erkenningen/Certificeringen

We voldoen aan de strengste eisen op het gebied van elektra.

Laten we aan uw project beginnen

Blauwe draad is de verscheidenheid in projecten en eenduidige aanpak.

Neem contact op per telefoon
Ma/vrij 8:00 – 17:00

Neem contact op per mail
info@vdk-elektro.nl
U krijgt binnen een werkdag antwoord.

Neem contact op per chat
Maak gebruik van whatsapp
Ma/vrij 8:00 – 17:00